?? مهاجرت کاری به کانادا

مهاجرت کاری به کانادا

 

مهاجرت کاری به کانادا، ارزان‌ترین روش مهاجرت به این کشور است. مهاجرت و کار در کانادا موجب می‌شود که، شما درآمد کافی برای زندگی در این کشور داشته باشید و از امکاناتی مثل بیمه بهداشت درمانی برخوردار شوید. در این روش، شما می‌توانید همسر و فرزندان (زیر ۲۱ سال) را همراه با خود به این کشور بیاورید. حتی ممکن است اقامت دائم خود و خانواده خود را از همان ابتدا دریافت کنید.

 برای مهاجرت کاری به کانادا، داشتن شرایط عمومی الزامیست. همچنین مهاجرت کاری به این کشور، از طریق برنامه‌های مهاجرپذیری کشور کانادا امکان‌پذیر است. در ادامه شرایط لازم و برنامه‌های کشور کانادا را برای اعطای ویزای کاری به افراد، شرح خواهیم داد.

 

شرایط مهاجرت کاری به کانادا

 

برای مهاجرت کاری به کانادا باید شرایط عمومی زیر را داشته باشید:

  1. داشتن جاب آفر کانادا (معتبر از طرف کارفرمای کانادایی)
  2. مدرک زبان (آیلتس جنرال) با امتیاز حداقل ۵/۵
  3. مدارک معتبر مربوط به سابقه‌کاری مرتبط با پیشنهاد شغلی (مثل سابقه بیمه و …)
  4. سابقه تحصیلی مرتبط با شغل

 

راه‌های مهاجرت کاری به کانادا

 

کشور کانادا با توجه به نیاز‌های بازار کار، لیستی ارائه می‌دهد و افراد می‌توانند برای آن شغل‌ها نسبت به پیش‌نیازهای لازم اقدام کنند. مهاجرت کاری به کشور کانادا از روش‌های زیر امکان‌پذیر است:

 

  • برنامه اکسپرس انتری کانادا
  • اسکیل ورکر کانادا
  • برنامه حوزه آتلانیک
  • نامزد‌های استانی کانادا
  • کارکنان حوزه بهداشت

 

مهاجرت هنرمندان و ورزشکاران به کانادا

 

کشور کانادا برای پذیرش هنرمندان و ورزشکاران و اعطای اقامت دائم به ‌آن‌ها برنامه خود اشتغالی کانادا را فراهم کرده است. همسر و فرزندان (زیر ۲۱ سال) افرادی که از این طریق اقدام می‌کنند، اقامت کانادا را همزمان با فرد دریافت می‌کنند. افراد برای مهاجرت از این طریق باید شرایطی داشته باشند که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

هنرمندانی که می‌خواهند از این طریق اقدام کنند، باید در بین افرادی که هنر مشترکی با آن‌ها دارند، فردی شناخته‌شده و نامی باشند و میزان تمکن مالی حدود ۱۳۲۰۰ هزار دلار کانادا برای راه‌اندازی کسب‌وکار خانگی و گذران زندگی را داشته باشند.

ورزشکارانی که می‌خواهند از طریق مهاجرت ورزشکاران و هنرمندان به کانادا، وارد این کشور شوند، باید در دو سال اخیر حضور بین‌المللی داشته باشند و مقام جهانی دریافت کرده باشند. این افراد می‌توانند مربی، داور یا مسابقه‌دهنده باشند.